Schouwburgen En Concertzalen Lekkerkerk

info@amicitia-lekkerkerk.nl
www.amicitia-lekkerkerk.nl

Informatie

Stijl is heel persoonlijk. Voor Amicitia Events & Meetings geldt hetzelfde. Heeft met onze filosofie te maken: Luisteren naar wat u wilt met uw event of meeting, suggesties doen, aanvoelen hoe we optimaal kunnen aansluiten bij uw wensen. Waarna u de uitvoeringen met een gerust hart aan onze medewerkers kunt overlaten. Zo kunt u genieten van een onvergetelijk samenzijn. Amicitia beschikt over een groot aantal zalen met ruimte voor 10 tot 750 personen. Dus voor ieder wat wils! Het team van Amicitia is daarnaast ervaren en enthousiast. Door ons grote netwerk aan artiesten en entertainment maken wij van iedere gelegenheid een feest!

Keywords Partycentrum / feestlocatie, Vergaderlocatie, Zalencentrum, Advies bij organisatie, Band inhuren, Bediening, Catering / buffet, DJ inhuren, Gastheer / gastvrouw, Organisatie, Verhuur meerdere zalen, Zaalopstelling en aankleding verzorgen, Beurs, Concert, Conferentie / symposium, Congres / seminar, Cursus / training / workshop, Festival, Gala, High Tea, Huwelijk / bruiloft / trouwerij, Kinderfeest, Lunch, Receptie, Bar met bediening, Computer, Danszaal, DVD-speler, Flipover, Garderobe, Geluidsapparatuur / geluidsinstallatie, Internet, Keukenfaciliteiten, Lichtinstallatie, Meubilair, Officiële trouwlocatie, Piano / vleugel, Projectieapparatuur / beamer, Restaurant, Televisie, Terras, Gratis offerte, Begane grond, Honden toegestaan, Rolstoeltoilet, Toegankelijk voor rolstoelen, Borrel, Bedrijfsuitje, Bedrijven, Particulieren, Verhuur zaal, Brunch, Debat / lezing, Evenement, Feest / partij, Themafeest, Zaalgrootte aanpasbaar, Diner, Presentatie, Voorstelling, Podium, Centrum.

Beoordelingen

Deze advertentie is nog niet beoordeeld:

Betalingsmogelijkheden

Cash , MasterCard